Garmin Forerunner 110, Women's Pink Bundle, Europe

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Garmin Forerunner 110, Women's Pink Bundle, Europe op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Jean 14-07-2012

Ik heb dit horloge een jaar geleden voor mijn vrouw gekocht en ze is er ontzetten gek op. Doordat ze zo ontzettend veel informatie krijgt als ze hem aansluit op haar laptop is het eerste wat ze doet als ze terugkomt van een run is de Forerunner 110 aansluiten en kijken waar ze gelopen heeft, hoe lang, hoe hard, hoeveel calorieen ze gebruikt etc. Via een link zet ze dan (mijn zus heeft in Canada dezelfde Forerunner) de info op haar Facebook zodat iedereen dit kan volgen. Helaas was binnen een jaar de batterij aan het eind van z'n Latijn. Gelukkig werd het hele toestel onder garantie zonder problemen vervangen. Complimenten aan de Futurumshop voor een supersnelle en zorgeloze afhandeling! Nu maar hopen dat de nieuwe dit probleemt niet geeft in de toekomst. De bijbehorende hartslagmeter veroorzaakt wel wat irritaties bij warm weer/zweten.

Marielle2012 21-01-2012

Mooie hartslagmeter met goede functies, zoals snelheid in km per uur, tijd in minuten per km, hartslag per min, afstand in km etc. Ook het koppelen aan de pc vian
Internet (garmin connect) werkt erg mooi. Helaas is de duurzaamheid niet goed omdat er condensvorming achter het display ontstaat. We hebben intussen binnen 1 jaar 2 stuks retour gestuurd naar Garmin, wat wel elke keer netjes wordt opgelost.

Greta1957 19-05-2011

Ben zeer tevreden over de forerunner 110. Inderdaad gemakkelijk in het gebruik wat al door andere gebruikers werd geschreven. Een aanrader. Alleen had ik graag een nog wat uitgebreidere gebruiksaanwijzing erbij gehad.